Pozycjonowanie stron internetowych dla początkujących

ZAPRASZAMY NA KURS „Pozycjonowanie stron internetowych dla początkujących”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w szkoleniu stacjonarnym

Pozycjonowanie stron internetowych dla początkujących
  • 16 marca 2018 r. w godzinach od 9.45 do 15.00
    Warszawa, Centrum Bankowo-Finansowe Nowy Świat S.A., ul. Nowy Świat 6/12 sala A, piętro Ia

Zapisy na kurs przyjmowane są do 28 lutego 2018 r.

Cel kursu
Pozyskanie wiedzy i umiejętności pozwalających na podstawową analizę strony internetowej oraz odpowiedź na pytanie dlaczego dana strona znajduje się (bądź nie) na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google.
Opis kursu
Pozycjonowanie stron internetowych dla początkujących – kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób, które chcą pogłębić wiedzę na temat działania mechanizmu wyszukiwarki Google.
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą w stanie samodzielnie wypromować swoją stronę na słowa kluczowe, które zostaną prawidłowo zaimplementowane w treści danej strony jak również będą widoczne dla robotów Google.
Na szkoleniu uczestnicy poznają podstawowe znaczniki HTML umożliwiające optymalizację strony, budowę linków wewnętrznych jak i zewnętrznych oraz sposób ich pozyskiwania.
Zapoznają się również z podstawowymi płatnymi oraz darmowymi  narzędziami  ułatwiającymi codzienną pracę przy pozycjonowaniu.
Korzyści
Uczestnik szkolenia pozna podstawowe metody pracy pozycjonera, które wykorzysta przy weryfikacji Agencji SEO/SEM jeśli będzie potrzebował dokonać wyboru firmy do współpracy przy pozycjonowaniu swojej strony firmowej bądź będzie to pierwszy krok do samodzielnego pozycjonowania strony internetowej.

Program kursu:
  1. Charakterystyka SEO
    • Czym jest SEO?
    • Wyniki naturalne vs Płatne, SEM = SEO + PPC
    • Synergia SEO i SEM
  2. Działanie wyszukiwarki
    • Roboty wyszukiwarki, baza danych
    • Jak Google widzi Twoją stronę
    • Google PageRank – obecna wartość wskaźnika
  3. Dobór i analiza słów kluczowych
    • Jak szukać odpowiednich słów kluczowych?
    • Konkurencyjność fraz
    • Na co pozycjonuje się konkurencja
    • Przegląd najlepszych narzędzi doboru fraz
  4. Najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w Google – wstęp
    • Przedstawienie i omówienie najważniejszych czynników wpływających na pozycje
  5. Jak wpływać na pozycję w Google: czynniki wewnętrzne
    • Optymalna budowa adresów stron oraz linki
    • Sekcja head
    • Kod strony i jego wpływ na pozycję
    • Optymalna budowa strony pod wyszukiwarkę Google (na przykładzie WordPressa)
    • Linkowanie wewnętrzne
  6. SEO Copywriting – jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom
    • Pisanie tekstów odpowiednio nasyconych słowami kluczowymi
    • Jak uniknąć przeoptymalizowania witryny
  7. Jak wpływać na pozycję w Google: czynniki zewnętrzne
    • Rodzaje linków
    • Link Bulding
    • W jaki sposób poprawnie linkować
    • Efektywne metody pozyskiwania linków
    • Czynniki zewnętrzne mające negatywny wpływ na pozycje
  8. Local SEO
    • Co się zmienia w strategii lokalnego SEO?
    • Pozycjonowanie w wynikach lokalnych i mapach
    • Elementy optymalizowane w mapach
  9. Google Webmaster Tools
    • Najważniejsze raporty każdego właściciela witryny
    • Google sitemap
    • txt
  10. Filtry w Google
    • Jak działają algorytmy Panda i Pingwin
    • Jak sprawdzić, czy nasza witryna ma filtr
    • Jak bronić się przed filtrem
  11. Strategie SEO
    • Pozycjonowanie wybranych słów
    • Pozycjonowanie szerokie (Long Tail)
    • SEO multimediów (grafika i video)
    • SEO PR
    • SEO dla Social Media i Web 2.0
    • Mobile Search
  12. Jak zacząć stosowanie SEO
    • Do kiedy jesteśmy w stanie pozycjonować witrynę samodzielnie?
    • Wybór strategii SEO
  13. Jak skutecznie współpracować z agencją SEO
    • Modele rozliczeń SEO
    • Najważniejsze czynniki przy wyborze dobrej oferty SEO
    • Przykładowe oferty
  14. Konsultacje od 15:00 do 16:00

Sylwetka prelegenta: Dariusz Różański

Absolwent Wydziału Telekomunikacji Politechniki Warszawskiej, uzyskany tytuł – magister inżynier telekomunikacji oraz absolwent dwuletniego Podyplomowego Studium Pedagogicznego przy Politechnice Warszawskiej, uzyskany tytuł – magister pedagogiki. Te dwa kierunki umożliwiają mi uczestniczenie w ogólnopolskim projekcie pod patronatem ORANGE – budowa szerokopasmowego dostępu do Internetu przy użyciu technologii światłowodowej FTTH. Główne kierunki samorozwoju to szeroko rozumiane zdrowie człowieka oraz technologie informatyczne a w szczególności SEO/SEM, budowa stron internetowych (front-end, back-end) jak również analiza konkurencji.

Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o udziale w szkoleniu oraz materiały szkoleniowe.

Przewidziane są przerwy kawowe.

Kursant zobowiązany jest do przyniesienia na szkolenie własnego komputera. W przypadku braku takiej możliwości prosimy o kontakt z koordynatorem kursu.

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 420 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE

Zgłoszenia można dokonać poprzez wypełnienie formularza online. Poprawnie wypełniony formularz online wygeneruje automatycznie formularz w pliku pdf, który należy wydrukować, podpisać oraz przesłać na adres: Studium Prawa Europejskiego Al. Jerozolimskie 151, kl. 1, piętro 2, 02-326 Warszawa.

Koordynator szkolenia

Marcin Katrynicz
m.katrynicz@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 14

 

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!