ZAPRASZAMY NA KURS „Marketing i promocja kultury”
zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu
Marketing i promocja kultury
w okresie od 01.09.2023 r. do 01.11.2023 r.
Zapisy na kurs przyjmowane są do 15 czerwca 2023 r.
Program kursu:
- Wstęp do marketingu i promocji kultury:
- Czym jest marketing i promocja kultury?
- Wyzwania i korzyści związane z marketingiem i promocją kultury.
- Przykłady dobrych praktyk w marketingu i promocji kultury.
- Planowanie i strategia marketingowa:
- Planowanie strategiczne w marketingu kultury.
- Definiowanie celów marketingowych i promocyjnych.
- Analiza rynku kultury i odbiorców.
- Tworzenie planu marketingowego i promocyjnego.
- Kreowanie treści kulturowych:
- Kreowanie treści kulturowych w kontekście instytucji kultury.
- Planowanie i organizacja wydarzeń kulturalnych.
- Przygotowanie wystaw, programowanie repertuaru, redakcja treści.
- Wykorzystanie nowych technologii w promocji kultury.
- Promocja i reklama:
- Techniki promocji i reklamy w kontekście instytucji kultury.
- Wykorzystanie mediów tradycyjnych i społecznościowych w promocji kultury.
- Budowanie wizerunku marki kultury.
- Planowanie kampanii reklamowych i promocyjnych.
- Public Relations:
- Techniki public relations w kontekście instytucji kultury.
- Budowanie relacji z mediami i dziennikarzami.
- Planowanie konferencji prasowych i wydarzeń dla mediów.
- Zarządzanie kryzysowe w kontekście instytucji kultury.
- Strategie dotyczące rozwijania marketingu i promocji kultury.
- Przykłady działań marketingowych i promocyjnych.
Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.
Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.
Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 16 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).
Opłatę za szkolenie w kwocie netto 380 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.
Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza online:
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.
Koordynator szkolenia
Izabela Włodarczyk
i.wlodarczyk@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 20
Wymagania techniczne dla uczestników kursu:
- komputer z łączem internetowym
- standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
- adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)
Wymagania wstępne dla uczestników kursu:
- wykształcenie min. średnie
Kurs równoważy 35 godzin szkolenia stacjonarnego.
Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.
Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!