Nowe zasady e-doręczenia w postępowaniu administracyjnym II edycja

ZAPRASZAMY NA KURS „Nowe zasady e-doręczenia w postępowaniu administracyjnym”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Nowe zasady e-doręczenia w postępowaniu administracyjnym

w okresie od 01.08.2022 r. do 01.10.2022 r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE II edycja

Zapisy na kurs przyjmowane są do 15 lipca 2022 r.

Program kursu:
  1. Doręczanie korespondencji elektronicznej – zmiany w ustawie o doręczeniach elektronicznych z dnia 28 kwietnia 2022 r.
  2. Doręczanie pism w postępowaniu administracyjnym – zakres regulacji zawartych w kodeksie postępowania administracyjnego oraz prawne skutki doręczeń i konsekwencje doręczenia pisma w sposób niezgodny z prawem.
  3. Nowe czy stare zasady w doręczaniu korespondencji elektronicznej do organów administracji publicznej oraz osób fizycznych? – zmiany Kodeksu Postępowania Administracyjnego w zakresie formy dokumentu elektronicznego oraz e-doręczenia ze szczególnym omówieniem art. 393 k.p.a.
  4. Droga od ePUAP do wdrożenia elektronicznej skrzynki do doręczeń. Adres do doręczeń elektronicznych i skrzynka do doręczeń – z perspektywy organu administracji publicznej.
  5. Pułapki i wyzwania czyhające przy wdrożeniu elektronicznej skrzynki do doręczeń.

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.

Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 16 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 350 zł + 23% VAT od osoby (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych, np. z budżetu jednostki samorządu terytorialnego) wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań na Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia można dokonać poprzez wypełnienie formularza online.
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.

Koordynator szkolenia

Urszula Bartela
u.bartela@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 24

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

    • komputer z łączem internetowym
    • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
    • adres e-mail(Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

  • wykształcenie min. średnie

Kurs równoważy 35 godzin szkolenia stacjonarnego.

Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!

Dla grup powyżej 20 osób szkolenie może się odbyć w miejscu zamawiającego.