Profesjonalny pracownik dziekanatu (bez limitu czasowego*)

ZAPRASZAMY NA KURS „Profesjonalny pracownik dziekanatu (bez limitu czasowego*)”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Profesjonalny pracownik dziekanatu (bez limitu czasowego*)
Program kursu:
  1. Profesjonalna organizacja i zarządzanie dziekanatem zgodna z obowiązującym prawem.
  2. Ochrona informacji niejawnych oraz danych osobowych.
  3. Marketing oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki edukacyjnej.
  4. Kompletowanie i prowadzenie teczki dokumentów kandydata/ studenta/ pracownika naukowego:
    • dokumenty postępowania rekrutacyjnego: dokumenty wymagane od kandydata na studia, z uwzględnieniem zmian w zakresie dokumentów o wykształceniu przy rekrutacji na studia drugiego stopnia, które weszły w życie z dniem 24 listopada 2015 r.; dokumenty postępowania kwalifikacyjnego; dokumenty wymagane od cudzoziemców; dokumentacja związana z rozpoczęciem studiów – zgodnie z obowiązującym prawem;
    • dokumentacja dotycząca przebiegu studiów, w tym także w formie elektronicznej oraz inne dokumenty dotyczące przebiegu studiów z uwzględnieniem wymogów przewidzianych przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, w tym w zakresie wydawania zaświadczeń;
    • dokumentacja pomocy materialnej: wnioski o przyznanie świadczeń; dokumenty źródłowe będące podstawą ustalenia uprawnień; oświadczenie o niepobieraniu świadczeń na innym kierunku studiów;
    • dokumentacja związana z ukończeniem studiów: protokół egzaminu dyplomowego; dyplomy ukończenia studiów (ministerialne i uczelniane wzory dyplomów); nowy wzór suplementu do dyplomu; zasady sporządzania i wydawania dyplomów i suplementów do dyplomów, ich odpisów, w tym także w językach obcych;
    • dokumentacja zbiorowa: album studenta z uwzględnieniem zmian, które weszły w życie z dniem 24 listopada 2015 r.; rejestr wydanych legitymacji i indeksów, protokoły zaliczenia przedmiotów, księga dyplomów.
  5. Czynności administracyjne pracowników dziekanatu związane z dokumentacją przebiegu studiów.
  6. Sposób postępowania z dokumentacją przebiegu studiów oraz zasady wydawania dokumentów stwierdzających ukończenie studiów w przypadku likwidacji uczelni.
  7. Obsługa interesantów w kontekście bezpośrednim i telefonicznym. Rozmowa z trudnym interesantem. Zasady komunikacji pisemnej. Kultura zawodu. Przepływ informacji, komunikacja.
  8. Psychologia pracy, zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.

Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie §18 ust.2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2014 r., poz.622).

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 297 zł + 23% VAT od osoby (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych, np. z budżetu jednostki samorządu terytorialnego) wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Bank Zachodni WBK S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia można dokonać poprzez wypełnienie formularza online. Poprawnie wypełniony formularz online wygeneruje automatycznie formularz w pliku pdf, który należy wydrukować, podpisać oraz przesłać na adres: Studium Prawa Europejskiego Al. Jerozolimskie 151, kl. 1, piętro 2, 02 – 326 Warszawa.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE

Koordynator szkolenia

Urszula Bartela
u.bartela@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 24

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

          • komputer z łączem internetowym
          • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
          • adres e-mail

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

          • wykształcenie min. średnie

Kurs równoważy 40 godzin szkolenia stacjonarnego.
Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.

*Kurs bez limitu czasowego – kursant ma nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i quizów przewidzianych programem kursu przez okres 3 miesięcy od dnia uiszczenia opłaty.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!