Innowacje pedagogiczne – jak je napisać i realizować

ZAPRASZAMY NA KURS „Innowacje pedagogiczne – jak je napisać i realizować”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Innowacje pedagogiczne – jak je napisać i realizować

– kurs doskonalący

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – bez limitu czasowego*

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – VI edycja

realizowanym w okresie od 03.12.2024 r. do 03.02.2025 r.

Zapisy na kurs przyjmowane są do 29 listopada 2024 r.

Program kursu:
  1. Pojęcie innowacji, eksperymentu i metody projektu. Innowacja i eksperyment w świetle rozporządzenia MEN. Nauczyciel inicjatorem nowoczesnego procesu dydaktyczno – wychowawczego.
  2. Procedura wprowadzania innowacji i eksperymentu. Dokumentacja związana z innowacją i eksperymentem:
    • proponowane zapisy w statucie szkoły/przedszkola;
    • przykładowe wzory kart innowacji;
    • przykładowy wzór zgłoszenia innowacji i eksperymentu;
    • uchwała rady pedagogicznej;
    • oświadczenie dyrektora o zapewnieniu warunków do realizacji innowacji i eksperymentu;
    • zgoda autora/ autorów innowacji i eksperymentu;
    • opinia rady przedszkola lub rady rodziców;
    • zgłoszenie innowacji;
    • wzór wniosku w sprawie realizacji eksperymentu.
  3. Etapy innowacji i eksperymentu. Przykłady innowacji i eksperymentów realizowanych w szkołach/przedszkolach – dobre praktyki.
  4. Projekt jako skuteczna metoda edukacji:
    • projekt w prawie oświatowym – aktualne regulacje prawne;
    • etapy pracy metodą projektu na wybranym przykładzie projektu badawczego.
  5. Dobre praktyki. Przykładowe pomysły na projekty edukacyjne.
Więcej kursów skierowanych do pracowników pedagogicznych oświaty znajdziecie Państwo na stronie: https://spe.edu.pl/category/kursy-szkolenia-otwarte/oswiata/

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.

Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 15 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 395 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza online:
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.

Koordynator szkolenia

Joanna Burzyńska
j.burzynska@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 14

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

  • komputer z łączem internetowym
  • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
  • adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

  • wykształcenie min. średnie

Kurs równoważy 40 godzin szkolenia stacjonarnego.

Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!

*Kurs bez limitu czasowego – kursant ma nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i quizów przewidzianych programem kursu przez okres 3 miesięcy od dnia zalogowania się, po uiszczeniu opłaty.