Kierownik administracyjno-gospodarczy w instytucji kultury

ZAPRASZAMY NA KURS „Kierownik administracyjno-gospodarczy w instytucji kultury”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Kierownik administracyjno-gospodarczy w instytucji kultury

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – bez limitu czasowego*

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE

w okresie od 03.12.2024 r. do 03.02.2025 r.

Zapisy na kurs przyjmowane są do 29 listopada 2024 r.

Program kursu:
    1. Kierownik działu administracyjno-gospodarczego w instytucji kultury – wymagania kwalifikacyjne i obowiązki.
    2. Regulacje prawne i tok postępowania niezbędny do prowadzenia spraw gospodarczych w instytucjach kultury.
    3. Zasady administrowania i sprawowania nadzoru nad eksploatacją nieruchomości.
    4. Zarządzanie składnikami rzeczowymi majątku ruchomego.
    5. Dzierżawa pomieszczeń i urządzeń – kalkulacja kosztów, przykładowe umowy.
    6. Gospodarka finansowa placówki kultury – normy.
    7. Zamawianie usług i towarów, w tym dokumentacja zamówień.
    8. Sprawowanie nadzoru nad pracownikami administracyjno-gospodarczymi instytucji kultury.
    9. Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w instytucjach kultury.

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.

Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 15 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).

Opłatę za szkolenie wynosi w kwocie netto 395 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza online:
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.

Koordynator szkolenia

Izabela Włodarczyk
i.wlodarczyk@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 20

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

      • komputer z łączem internetowym
      • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
      • adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

      • wykształceni min. średnie

Kurs równoważy 35 godzin szkolenia stacjonarnego,

Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!

*Kurs bez limitu czasowego – kursant ma nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i quizów przewidzianych programem kursu przez okres 3 miesięcy od dnia zalogowania się, po uiszczeniu opłaty.