Raportowanie do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji

ZAPRASZAMY NA KURS „Raportowanie do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Raportowanie do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji

realizowanym w okresie od 02.02.2023 r. do 02.04.2023 r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE II edycja

lub w okresie od 17.02.2023 r. do 17.04.2023 r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE III edycja

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – bez limitu czasowego* – logowanie na kurs rozpocznie się od 27.02.2023 r.

Zapisy na kurs przyjmowane są do 15 lutego 2023 r.

 

Program kursu:
  1. Podstawa prawna dot. raportowania do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych – m.in. Ustawa z dnia 17 lipca 2009 r. o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji. Wstęp do tematu.
  2. Najważniejsze zmiany w systemie Krajowej bazy w związku z wejściem w życie dnia 31.10.2022 r. nowego rozporządzenia Ministra Klimatu i środowiska z dnia 26 października 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu informacji zawartych w raporcie oraz sposobu jego wprowadzania do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji (Dz.U. poz. 2217).
  3. Obowiązek raportowania do Krajowej bazy.
  4. Wprowadzenie raportu do Krajowej bazy.
  5. Formularze – nowości.
  6. Użytkownicy Krajowej bazy.
  7. Wykaz opłatowy na podstawie raportu do Krajowej bazy.
  8. Sankcje za niezłożenie raportu do Krajowej bazy w wyznaczonym terminie.
Więcej kursów skierowanych do pracowników administracji znajdziecie Państwo na stronie: https://spe.edu.pl/category/kursy-szkolenia-otwarte/administracja/
Do 28 lutego każdego roku należy złożyć obowiązkowy raport o emisjach do krajowej bazy (KOBIZE).

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.

Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 16 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 350 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza online:
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.

Koordynator szkolenia

Urszula Bartela
u.bartela@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 24

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

    • komputer z łączem internetowym
    • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
    • adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

    • wykształcenie min. średnie

Kurs równoważy 35 godzin szkolenia stacjonarnego.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!

*Kurs bez limitu czasowego – kursant ma nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i quizów przewidzianych programem kursu przez okres 3 miesięcy od dnia zalogowania się po uiszczeniu opłaty.