ZAPRASZAMY NA KURS „Audytor wiodący”
zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu
Audytor wiodący
– kurs doskonalący
w okresie od 03.06.2025 r. do 03.08.2025 r.
Zapisy na kurs przyjmowane są do 16 maja 2025 r.
Program kursu:
- Wprowadzenie do systemów zarządzania jakością.
- Rodzaje i zasady systemów zarządzania (krótkie wprowadzenie do norm np. ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 i innych.
- Cel i wymagania audytu na podstawie norm ISO, w szczególności ISO 9001, ISO 19011.
- Typy audytów (wewnętrzne, zewnętrzne, certyfikujące).
- Rola audytora i audytora wiodącego.
- Etyka, bezstronność i kompetencje audytora.
- Annex SL.
- Przepisy prawne i regulacje w kontekście audytów.
- Planowanie i przygotowanie audytu.
- Zakres, cele i etapy audytu.
- Program audytów i plan audytu.
- Przygotowanie listy kontrolnej (checklisty).
- Przegląd dokumentacji (manuale, procedury, rejestry).
- Zarządzanie ryzykiem w audycie.
- Przeprowadzanie audytu.
- Spotkanie otwierające.
- Techniki audytowe: pytania, obserwacje, przegląd dokumentacji.
- Zbieranie dowodów i identyfikowanie niezgodności.
- Dokumentowanie ustaleń.
- Zastosowanie podejścia procesowego podczas audytu..
- Zarządzanie zespołem audytorów.
- Komunikacja podczas audytu i rozwiązywanie konfliktów.
- Raportowanie i działania poaudytowe.
- Ocena klasyfikacja niezgodności.
- Sporządzanie raportu z audytu.
- Niezgodności, obserwacje, zalecenia.
- Spotkanie zamykające.
- Działania korygujące i ich monitorowanie.
- Wnioski i doskonalenie programu audytów.
Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.
Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 15 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Opłatę za szkolenie w kwocie netto 395 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.
Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza online:
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.
Koordynator szkolenia
Izabela Włodarczyk
i.wlodarczyk@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 20
Wymagania techniczne dla uczestników kursu:
- komputer z łączem internetowym
- standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
- adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)
Wymagania wstępne dla uczestników kursu:
- wykształcenie min. średnie
Kurs równoważy 50 godzin szkolenia stacjonarnego.
Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.
Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!