Organizacja pracy sekretariatu w placówkach instytucji kultury VII edycja

ZAPRASZAMY NA KURS „Organizacja pracy sekretariatu w placówkach instytucji kultury VII edycja”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Organizacja pracy sekretariatu w placówkach instytucji kultury VII edycja

realizowanym w okresie od 14.12.2018 r. do 14.03.2019 r.

Zapisy na kurs przyjmowane są do 14 grudnia 2018 r.

Program kursu:
  1. Organizacja i zarządzanie. Placówka kultury jako podmiot gospodarczy, organizacja wewnętrzna.
  2. Ochrona informacji niejawnych i danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych w sekretariacie placówek instytucji kultury.
  3. Podstawy prawne regulujące postępowanie i dokumentację. Rodzaje i obieg dokumentacji sekretariatu. Procedury archiwizacji.
  4. Przepływ informacji, komunikacja, organizacja i zarządzanie sekretariatem.
  5. Obsługa interesantów w kontekście bezpośrednim i telefonicznym. Rozmowa 
z trudnym interesantem. Zasady komunikacji pisemnej. Kultura zawodu.
  6. Organizacja spotkań zebrań i konferencji.
  7. Wizerunek pracownika sekretariatu.

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632).

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 350 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia można dokonać poprzez wypełnienie formularza online. Poprawnie wypełniony formularz online wygeneruje automatycznie formularz w pliku pdf, który należy wydrukować, podpisać oraz przesłać na adres: Studium Prawa Europejskiego Al. Jerozolimskie 151, kl. 1, piętro 2, 02 – 326 Warszawa.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE

Koordynator szkolenia

Izabela Włodarczyk
i.wlodarczyk@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 20

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

      • komputer z łączem internetowym
      • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
      • adres e-mail

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

      • wykształcenie min. średnie

Kurs równoważy 35 godzin szkolenia stacjonarnego.
Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!