ZAPRASZAMY NA KURS „Proces umawiania i koordynowania wizyt w placówce medycznej”
zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu
Proces umawiania i koordynowania wizyt w placówce medycznej
– kurs doskonalący
FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – bez limitu czasowego*
w okresie od 03.12.2024 r. do 03.02.2025 r.
Zapisy na kurs przyjmowane są do 29 listopada 2024 r.
Program kursu:
- Podstawy komunikacji z pacjentem:
- techniki komunikacji i budowanie relacji z pacjentem;
- słuchanie aktywne i empatia;
- podejście do różnych typów pacjentów.
- Umawianie wizyt:
- proces umawiania wizyt: procedury i najlepsze praktyki;
- ustalanie priorytetów i planowanie harmonogramu lekarzy;
- jak unikać najczęstszych błędów przy umawianiu wizyt.
- Zarządzanie harmonogramem i dostępnością lekarzy:
- tworzenie i modyfikowanie harmonogramu pracy lekarzy;
- zasady skutecznego zarządzania zmianami i awariami w planie;
- zapobieganie przeciążeniu i optymalizacja planowania.
- Zastosowanie technologii w zarządzaniu wizytami:
- wprowadzenie do systemów informatycznych używanych w placówkach medycznych;
- przegląd i korzystanie z oprogramowania do zarządzania wizytami;
- bezpieczeństwo danych pacjentów i prawo do prywatności.
- Koordynacja wizyt:
- procedury przekierowywania i koordynacji wizyt między specjalistami;
- zrozumienie specjalistycznych potrzeb różnych dziedzin medycyny;
- komunikacja i współpraca z zespołem medycznym.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami:
- procedury postępowania w sytuacjach kryzysowych i nagłych;
- zarządzanie stresującymi i konfliktowymi sytuacjami z pacjentami;
- wsparcie dla zdrowia psychicznego pracowników i dbanie o dobre samopoczucie.
- Wsparcie pacjenta i jego rodziny:
- obsługa pytań i obaw pacjentów;
- współpraca z rodziną i opiekunami pacjentów;
- dostarczanie kluczowych informacji i edukacja pacjenta.
Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.
Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.
Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 15 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Opłatę za szkolenie w kwocie netto 395 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.
Zgłoszenia należy dokonać poprzez wypełnienie formularza online:
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.
Koordynator szkolenia
Joanna Burzyńska
j.burzynska@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 14
Wymagania techniczne dla uczestników kursu:
- komputer z łączem internetowym
- standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
- adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)
Wymagania wstępne dla uczestników kursu:
- wykształcenie min. średnie
Kurs równoważy 40 godzin szkolenia stacjonarnego.
Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.
Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!
*Kurs bez limitu czasowego – kursant ma nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i quizów przewidzianych programem kursu przez okres 3 miesięcy od dnia zalogowania się, po uiszczeniu opłaty.