Sekretarka medyczna

ZAPRASZAMY NA KURS „Sekretarka medyczna”

 

studium_logo

zaprasza do udziału w kursie/studium przedmiotu

Sekretarka medyczna

realizowanym w okresie od 02.12.2022 r. do 28.02.2023 r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – XXVII edycja

lub w okresie od 16.12.2022 r. do 10.03.2023 r.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – XXVIII edycja

FORMULARZ ZGŁOSZENIA ONLINE – bez limitu czasowego*

Zapisy na kurs przyjmowane są do 30 listopada 2022 r.

 

Program kursu:
  1. Prawne i organizacyjne aspekty funkcjonowania podmiotów leczniczych.
  2. Prawo pracy, obowiązki i prawa pracodawców oraz pracowników, bezpieczeństwo i higiena.
  3. Prowadzenie dokumentacji medycznej.
  4. Zasady prowadzenia ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących, korespondencja papierowa oraz elektroniczna, obieg dokumentów.
  5. Standardy korespondencji – jak korespondować na wysokim poziomie treści i formy (vademecum + wzory + ćwiczenia).
  6. Profesjonalne budowanie wizerunku podmiotu leczniczego.
  7. Wizerunek osobisty asystenta/asystentki. Zasady savoir-vivre.
  8. Organizacja pracy. Efektywne zarządzanie czasem.
  9. Organizacja współpracy i relacje zarządu z personelem medycznym.
  10. Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych.

Kurs przeprowadzony będzie z wykorzystaniem metody e – learning. Materiały szkoleniowe zamieszczane będą na stronie internetowej kursu (platforma edukacyjna moodle). Zaliczenie kursu odbędzie się poprzez quizy online.

Cel kształcenia: celem kursu jest usystematyzowanie wiedzy objętej programem kursu. Treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych będą dostępne po zalogowaniu się na stronę kursu.

Absolwenci otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu podpisane przez dyrektora, na podstawie § 16 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 652).

Opłatę za szkolenie w kwocie netto 350 zł + 23% VAT (zwolnione z VAT w przypadku finansowania w co najmniej 70% ze środków publicznych) od osoby wnoszą wraz ze zgłoszeniem uczestnicy lub kierujące ich jednostki, na konto Instytutu Badań nad Demokracją sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., nr 63 1090 2590 0000 0001 2401 0938.

Zgłoszenia można dokonać poprzez wypełnienie formularza online.
– Dotyczy zgłoszeń instytucjonalnych/finansowanych ze środków publicznych: podpisany formularz zgłoszenia należy wysłać na adres: dokumenty@spe.edu.pl
– W przypadku zgłoszeń indywidualnych wystarczające jest zgłoszenie elektroniczne – bez podpisu.

Koordynator szkolenia

Urszula Bartela
u.bartela@spe.edu.pl
22 833-38-90, 22 833-39-90 wew. 24

Wymagania techniczne dla uczestników kursu:

  • komputer z łączem internetowym
  • standardowe oprogramowanie (Word, Adobe Reader lub inne odpowiadające tym programom)
  • adres e-mail (Aby uniknąć sytuacji, że powiadomienia z serwisu Studium Prawa Europejskiego zostaną usunięte lub umieszczone w katalogu SPAM w Państwa skrzynkach mailowych, prosimy o podawanie adresów prywatnych lub dodawania domeny spe.edu.pl do zaufanych lub do kontaktów.)

Wymagania wstępne dla uczestników kursu:

  • wykształcenie min. średnie

Kurs równoważy 65 godzin szkolenia stacjonarnego.

Szczegółowy harmonogram, w tym terminy konsultacji dostępne będą po zalogowaniu się na stronie kursu.

Prawa autorskie do programów i materiałów szkoleniowych zastrzeżone!

*Kurs bez limitu czasowego – kursant ma nieograniczony dostęp do wszystkich materiałów i quizów przewidzianych programem kursu przez okres 3 miesięcy od dnia zalogowania się po uiszczeniu opłaty.